maanantai 2. tammikuuta 2012

Päivän mekot sekä tietotekniikan ihmettelyä

Olen laittamassa Ihan Oikeaa verkkokauppaa pystyyn ja voi veljet, että voikin olla asetukset ja koodit solmussa! Itse en niistä mitään ymmärrä, mutta Mitä tahansa oppii kun vain tahtoo-ajatuksella olen mennyt eteenpäin. Vuorokauden olen takonut konetta, kun olen yrittänyt siirtää verkkokauppaa oman domainin alle, ja  lopulta jouduin luovuttamaan ja ottamaan yhteyden asiakaspalveluun. Eihän tässä ehdi tehdä kauppaan mitään myytävää!

Jotain sentään olen saanut aikaiseksi eli pari kierrätyskankaista mekkoa.


Mehiläismekko:




sekä yllättävän rauhallinen Lapsi-mekko:


Nyt palaan jälleen sekoamaan asetusten ihmeellisen maailmaan kiroilemaan, kuka minun asetuksiani käy salaa muuttelemassa! :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi! =)