perjantai 30. syyskuuta 2011

Hassuja hattuja, villieläin sekä tunnustus

Tänä vuonna hattumania näyttää hyppäävän suoraan talvihattuihin. Kaikki hatut ovat kaksinkertaista fleeceä.











Keijukaiskorva rakastaa kissoja. Ei ole koskaan nähnyt ihan oikeaa, mutta bongaa kissat kuvista ja kaupoista. Päätin tehdä Keijukaiskorvalle oikein ison kissan unikaveriksi, mutta suunnitelmista huolimatta kissasta ei tullutkaan ihan tavallista maatiaskissaa:



Sain tunnustuksen ihanaisesta Mun Tekemä-blogista!



Kiitokset! Tunnustuksessa pitää kertoa itsestään 10 uutta asiaa...

1. Pelkään kissoja. Olen aina pelännyt.
2. Äitini neuloo meille kaikki villasukat.
3. Tapasin Puolisoni hautajaisissa.
4. Minusta piti alunperin tulla sairaanhoitaja, mutta sain vuoden opintojen jälkeen Peikkotytön ja päätin tehdä jotain mitä alunperinkin halusin eli ommella.
5. Olen siis koulutukseltani pukuompelija.
6. Olen aina halunnut ennen kaikkea olla äiti.
7. Olen kasvissyöjä, allerginen sekä äärettömän nirso ruuan suhteen,
8. Syön joka päivä suklaata. Paljon.
9. Poden päivittäin huonoa omaa tuntoa siitä, etten tee mitään yhteiskunnallisesti merkittävää vaan ompelen kauniita vaatteita.
10. Työhuoneeni on niin järkyttävä sekamelska, että käytän päivittäin hirveästi aikaa tavaroiden etsimiseen.

Lähetän tunnustuksen eteenpäin seuraaviin blogeihin:

Haikaramatka
Oman kodin onnea
Pikkuriikki retroilee


2 kommenttia:

Kiitokset kommentistasi! =)